Nifty Branding
Identiteit, website, packaging — 2020


“Ik wil een nieuwe identiteit waar je écht blij van wordt” was de vraag van Nifty (eerder genaamd Invented 4 Kids).

Samen maakten we een nieuwe sterke herpositionering. We lanceerden een nieuwe identiteit in combinatie met een nieuwe website, een instagram account én nieuwe verpakkingen. ⁠

Het logo is geïnspireerd op de eerste positieve reacties van een pasgeboren baby. En staan samen voor handig, veilig én leuk.


De verpakking sluiten op een slimme en eenvoudige manier. Er is daardoor geen lijm of ander materiaal nodig, waardoor productiekosten worden geminimaliseerd.


“Over Janine kan ik kort zijn. Dankzij haar heeft mijn bedrijf design technisch een enorme slag gemaakt. Los daarvan is ze een fijn mens om mee te werken.” 
- Guus Welling, Nifty


Bekijk ook het nieuwe ontwerp van de Baby Shower Gloves ︎︎︎
Mark
Studio Janine Terlouw — mail@janineterlouw.nl
Stay Connected — ︎ ︎